• (Android/iOS) Rising Super Chef - Cook Fast هک سکه های زیادی

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Rising Super Chef - Cook Fast ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Rising Super Chef - Cook Fast IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ هک سکه های زیادی ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Rising Super Chef - Cook Fast 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    من ناامید شدم. من بازی را دوست داشتم، اما بدون پول نمی توانم پیشرفت کنم! این عادلانه نیست! فکر می‌کردم یک قانون بین‌المللی وجود دارد که می‌گوید بازی‌ها باید بدون دستمزد انجام شوند. خوب نیست. به زودی حذف نصب خواهد شد. بدون پول نمیشه بازی کرد خیلی ناامید.

    من امروز بازی را باز کردم و متوجه شدم که به سطح 300 برگشتم در حالی که آخرین بار در سطح 500+ بودم. علاوه بر این، تمام ارتقاهای دستگاه من، پول بازی و هر چیز دیگری نیز از بین رفته است. این دومین بار است که چنین مزخرفی اتفاق می افتد و این بار حتی بازی را به روز نکردم.

    سلام من هرکاری کردم از مرحله ی ۳۰ به بعد باز نمیشه لطفا درستش کنید ممنون

    من واقعاً دوست دارم این بازی را انجام دهم ... احتمالاً بیش از حد! اما اکنون دو بار در چندین سطح بازی کرده‌ام و تجهیزات فوق‌العاده‌ای ساخته‌ام و سپس برنامه همچنان خراب می‌شود. دیگر بازی بارگذاری نمی شود. دوباره نصب کردم و دوباره شروع کردم اما نمیخوام دوباره این کار رو انجام بدم.

    باید 6 دقیقه به ما فرصت دهید تا غذا را بپزیم و به مشتریان بدهید زیرا آنها مشتریان خیلی سریع پیش می روند و 2 دقیقه کافی نیست یا دقیقه آنقدر طولانی نیست که همه مردم غذایشان را تهیه کنیم اما به غیر از این من این بازی را دوست دارم. فقط ای کاش زمان بیشتری داشتند ما زمان بیشتری برای دادن غذا به آنها داشتیم

    بدبدبد برای ناراحتی نشان یک ستاره

    من در حال تغییر نظر خود هستم. بازی‌های کوچک بسیار زیادی وجود دارند که از اسکناس‌های کوچک دلاری، انرژی و مواد اولیه استفاده می‌کنند. اگر از اسکناس های دلاری برای بازی استفاده می کنید، مینی بازی چه فایده ای دارد که برای شما اسکناس دلاری به همراه دارد؟ این طراحی شده است تا شما را مجبور به خرید آن چیزها کند. طمع!

    من واقعا بازی را دوست دارم، اما فکر می کنم که ما نباید فقط برای به دست آوردن آیتم های خاص پول واقعی خرج کنیم. باید گزینه دیگری برای دریافت اقلام عضویت غیر از صرف پول واقعی وجود داشته باشد. علاوه بر این بازی فوق العاده است و به بهبود تمرکز دخترانم کمک کرده است.

    اخیراً، کنترل ها گوش نمی دهند! وقتی روی موردی کلیک می‌کنم که پاسخ نمی‌دهد، نظرات دیگر را می‌بینم که همین را می‌گویند... FIX THIS MESS. این مانند روشی است که عمدا ما را از تکمیل سطوح اهدافمان باز می دارد! همین مشکل با ## سرویس دهی به مشتری های خاص ... حاضر نمیشن!!! باعث می شود که مجبور شوم از زمان اضافی برای به دست آوردن آنها استفاده کنم ... ناعادلانه! من از قبل آماده کردم و هنوز مشتری های مورد نیاز برای غذاها یا مشتری های خاص نداشتم... چیزی درست نیست.

    گرچه گرافیکش خوبه ولی اجازه نمیده بعد از سطح 50 بازی کنم. پس حذف شده. ادامه بازی ممکن نبود، اگرچه من بیش از 60 بار تلاش کرده ام تا از سطح بازی عبور کنم. رسیدن به اهداف سخت است.

    من 6 پول نقد و بیش از 17000 دلار از دست دادم زیرا بازی مدام روی من خراب می شود. این پنجمین بار است که امروز در طول گیم پلی از من خارج می شود. لطفاً آن پول را تعمیر یا بازپرداخت کنید. من در واقع برای خرید آن در اینجا پول خرج می کنم، بنابراین می خواهم هزینه آن را بازپرداخت کنم. با تشکر. من این بازی را خیلی دوست دارم اما این خرابی پول من را در اینجا خراب می کند.

    Rising Super Chef - Cook Fast 아케이드 scuj

    من عاشق این بازی هستم، سرگرم کننده و اعتیاد آور است، اما مهم نیست که چقدر سریع هستم، نمی توانم از سطح 39 عبور کنم، نمی دانم آیا این یک مشکل در بازی است یا چه، اگر هرگز بتوانم سطح 39 را پشت سر بگذارم. من به 5 ستاره تغییر می کنم. به روز رسانی: بالاخره گذشت. عاشق این برنامه!

    من عاشق این بازی هستم چون عجله ای به من می دهد تا کار را تمام کنم و نتیجه را ببینم، اما گاهی اوقات احساس می کنم در حال تقلب است، جایی که شما می دانید می توانید این سطح را برنده شوید، به خصوص جایی که زندگی ها خیلی سریع پایین می آیند، اما در غیر این صورت، بازی عالی است، زیرا من عاشق آشپزی هستم.

    بله بازی جالب است اما منابع دیگر در دسترس نیستند. فقط توقعمو هدر بده.!

    بازی سرگرم کننده برای گذراندن زمان. اگر عضو نیستید، ای کاش خرید ارتقاء هزینه زیادی نداشت.

    بازی را دوست دارم، اما به‌روزرسانی‌ها برای سطوح جدید بیش از حد طول می‌کشد و هیچ‌وقت هیچ ارتباطی با اعضا وجود ندارد که جدول زمانی در مورد زمان در دسترس بودن سطوح جدید ارائه دهد. تحت تاثیر قرار نگرفت. آه و jocy1220 هرگز هذیانی .... نباید از تجربیات دیگران صحبت کنید. ارتباط کلیدی است. اگر تاریخ های تخمینی سطوح جدید ارائه می شد، اهمیتی نداشت که چقدر طول می کشید. اما باعث می‌شود طرفداران و مشتریان وفادارشان طعم بدی به خود بگیرند. متشکرم

    بازی عالی!! من بازی های آشپزی زیادی انجام داده ام و این یکی مورد علاقه من است تا کنون!!

    خیلی خوب،برای افزایش استفاده از مواد

    بازی خوب. تنها مشکلی که دارم اینه که مدام یخ میزنه و مجبورم دوباره نصب کنم و دوباره نصب کنم. قبلاً سه بار این اتفاق افتاده است.

    علی

    این بازی در اوقات فراغت من واقعا سرگرم کننده است. به سختی هیچ تبلیغاتی وجود ندارد، با تشکر

    مدتی است که بازی می‌کنید و تا زمانی که پول خرج نکنید، نمی‌توانید پیشرفت کنید. من بیش از 1 میلیون روی چیزهای دیگر دارم و نمی توانم ادامه دهم مگر اینکه پول واقعی خرج کنم. این B. S.

    明星大廚-風靡全球的美食瘋狂烹飪之旅 街機 bvhx

    این بازی خیلی بدی است من اصلا آن را دوست ندارم زیرا فقط تا مرحله 30 می رود ...

    من قبلا این بازی را دوست داشتم، اما، آنقدر سازماندهی نشده است! منظورم این است که دستور العمل ها بسیار دور از یکدیگر هستند! خیلی آزار دهنده است! دیگری در سمت چپ است، سپس من می روم طرف دیگر تا دستور دیگر را بگیرم و سپس به مرکز می روم تا یکی دیگر را تهیه کنم. قبل از اینکه من شروع به آشپزی کنم، مشتریان رفته اند. شما باید آن را تعمیر کنید

    عالی

    خیلی بازی تون قشگ وزیبا وجالب است

    این واقعا خوب و جالب است و گاهی اوقات ما را به تنش وا می دارد که من اینجا احساس خوبی دارم از شما ممنونم که چنین بازی خوبی را برای من فراهم کردید.

    من از این بازی خوشم میاد دوسش دارم کلا اینو بازی مسکنم بازی های دیگه ام رو بازی نمیکم

    من بازی را دوست دارم، اما اغلب اوقات، اگر مجبور باشم چندین بار به یک مشتری خاص خدمت کنم، آن مشتری اغلب نمی آید، مگر اینکه پولی برای ادامه بازی پرداخت کنم، آنها اکنون دائما می آیند. این تقلب است. نوع رفتار

    من به این بازی 5* امتیاز می دادم همانطور که وقتی شروع به بازی کردم دوستش داشتم، اما در حال حاضر فقط 3* امتیاز می دهم، زیرا در 2 روز گذشته نتوانسته ام وارد سیستم شوم، لطفاً می توانید اشکالاتی را که ممکن است در اینجا داشته باشید مرتب کنید. چند لحظه متشکرم

    سلام خوبه سرگرم کننده و جالب. ولی پول برای خرید وسایل کم میده. ممنون

    من عاشق این بازی هستم، اما در سطح بسیار بالایی کالیبره شده است. بعد از گذشت زمان، برای پیشرفت باید زمان نقدی را صرف کنید.

    Rising Super Chef - Cook Fast Аркаде zok

    سرگرم کننده است اما برخی از سطوح غیرقابل برنده شدن هستند مگر اینکه پرداخت کنید. گاهی اوقات بیش از یک بار در هر سطح. فقط به فیس بوک وصل شدم و 10 دلار بازی خود را دریافت نکردم. من دیگر در خریدهای اپلیکیشن نخواهم بود.

    این بازی بسیار متفاوت از بقیه است. آنها به شما دستور العمل هایی می دهند تا برای مشتریان درست کنید. سرگرم کننده و سریع است. من 2 ستاره را حذف کردم زیرا با پیشرفت شما باید برای بازی پول پرداخت کنید. خیلی غمگین. وقتی از مهمانان زیادی با دستور العمل های مختلف سرو می کنند وقت شما را می گیرند. باید به پرداخت ادامه دهید. بسیار ناراحت کننده است زیرا این می تواند بهترین بازی موجود باشد

    بازی تا سطح 30، قادر به ادامه بیشتر با نقشه جدید نیست. لطفا راهنمایی کنید اگر بعد از بازی در سطح 30 بازی را ترک کنم، دوباره باید بازی را دوباره شروع کنم. امروز بازی را کاملاً اجرا کردم و دوباره وارد شدم اما همان خطا نشان می دهد. لطفا راهنمایی کنید، زیرا من نمی توانم سطوح بعدی را بازی کنم

    Burger Shop Diverse ldx

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :